img
0
Обране

Вакансії

Бажаєте працювати в нашій компанії? Заповніть просту анкету.

Наша найбільша гордість — люди, які з нами працюють. Ми зібрали команду висококваліфікованих фахівців, інтелектуальний потенціал яких дозволяє запропонувати Замовникам комплексні рішення будь-якої складності. Спеціалісти РОМСАТ мають значний досвід у створенні різноманітних систем доставки контенту, моніторингу та управління мережами зв’язку, а також спеціалізованих вимірювальних комплексів. Ми використовуємо тільки найсучасніші перспективні розробки та дослідження у галузі телекомунікаційних та інформаційних технологій.

Наші фахівці щорічно приймають участь у провідних міжнародних спеціалізованих виставках та конференціях, присвяченим новітнім технологіям світового ринку. Це дозволяє нам ширше дивитися на світ сучасних технологій, а нашим Клієнтам — отримати не просто технічні можливості, а найкращі інструменти для вирішення своїх завдань.

Актуальні вакансії

Продакт-менеджер

ROMSAT спеціалізується на багатопрофільної дистрибуції телекомунікаційного, систем оповіщення та безпеки, а також телевізійного обладнання провідних світових брендів на території України.

Запрошуємо Вас приєднатися до нашої команди на позиції Продакт-менеджера


Вимоги:

  • Освіта вища технічна;
  • Успішний досвід на аналогічній посаді, інженера/бренд-менеджера від 1 року;
  • Англійський на рівні не нижче upper intermediate;
  • Навички створення і проведення презентацій;
  • Досвід участі в профільних виставках буде перевагою;
  • Практичні знання в області маркетингу буде перевагою;
  • Активна життєва позиція, аналітичне мислення, уміння працювати у багатозадачному режимі, хороші комунікативні навички.

Обов’язки:

  • Підтримка продуктів по закріпленому напряму, взаємодія з виробником, організація тестування устаткування;
  • Підготовка рішень, специфікацій і комерційних пропозицій;
  • Інформаційне наповнення сайту компанії і інших WEB ресурсів;
  • Аналіз ринку. Вивчення, розробка і застосування різних схем, методів і технологій продажів для просування устаткування;
  • Ініціація активностей на підставі аналізу ринку, тенденцій, конкурентного середовища, зовнішніх і внутрішніх чинників;
  • Забезпечення дотримання маркетингових вимог співробітниками компанії і підрядниками для виконання маркетингових цілей по продукту.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату, гідну професіонала;
  • Роботу в компанії шанобливим ставленням до співробітників;
  • Абонемент до спортзалу з басейном або медичне страхування;
  • Навчання та розвиток;
  • Графік роботи: пн-пт з 9: 00 до 18: 00;
  • Можливість кар'єрного і професійного зростання;
  • Сучасний затишний офіс поряд з метро «Академмістечко» і «Житомирська».
Отправить резюме
Керівник відділу логістики (ЗЕД)
Обов'язки:

  • Розміщення замовлення постачальнику, контроль термінів готовності, відстеження етапів виробництва;
  • Підготовка і узгодження ЗЕД договорів та супровідних документів.
  • Контроль взаєморозрахунків з постачальниками.
  • Організація та контроль доставки замовлень (контроль вартості ввезення, вибір каналу доставки, контроль руху товарів).
  • Підготовка пакету експортно-імпортних та дозвільних документів для митного оформлення вантажів;
  • Комунікація з іноземними партнерами, пов'язана з ланцюгами поставок;
  • Організація повного комплексу логістичних поставок: контейнерні перевезення, збірні вантажі, автодоставка, авіадоставка;
  • Моніторинг цін на ринку перевізників, оптимізація витрат на логістичні послуги;.
  • Написання та обробка рекламацій.
  • Підготовка звітів для керівника.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи в ЗЕД від 3 років - обов'язковий;
  • Високий рівень знань митного законодавства та процедур ЗЕД.
  • Вища повна освіта (спеціаліст, магістр): ЗЕД / економічна / технічна);
  • Знання INCOTERMS;
  • Досвід роботи з Китаєм, як з постачальником, обов'язковий;
  • Високий рівень англійської для листування та спілкування;
  • Знання документообороту всіх видів транспортування;
  • Ми ПРОПОНУЄМО:
  • Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату;
  • Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00;
  • Навчання і розвиток;
  • Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».
Отправить резюме
Менеджер з корпоративних продажів
Вимоги:

  • Досвід роботи та налагоджені контакти у сфері продажів телекомунікаційного обладнання, систем безпеки та оповіщень від 2 років;
  • Вища освіта (перевагою буде технічний напрямок);
  • Досвід роботи з тендерами;
  • Навички проведення презентацій та ведення переговорів;
  • Високий рівень комунікабельності та вміння працювати в команді;
  • Відповідальність, ініціативність та орієнтація на результат.

Обов'язки:

  • Пошук нових клієнтів та ведення переговорів з корпоративними клієнтами;
  • Розробка та реалізація стратегій продажів;
  • Підтримка вже існуючого портфоліо клієнтів;
  • Проведення презентацій продукції та консультація клієнтів;
  • Погодження умов роботи з клієнтами, оформлення та укладання договорів, відстеження термінів оплати згідно договорів;
  • Проведення зустрічі з клієнтами для побудови комфортних умов співпраці;
  • Проведення аналізу статистичних даних продажу та відвантажень клієнтам,
  • надання звітів за підсумками роботи;

Ми пропонуємо:

  • Конкурентоспроможну заробітну плату та бонусну систему;
  • Індивідуальний підхід до кожного співробітника;
  • Можливість професійного зростання та розвитку кар'єри;
  • Дружній колектив та комфортні умови для роботи.

Якщо ви готові до нових викликів та хочете приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме.

Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу cv@romsat.ua, Ви погоджуєтеся на обробку наданих Вами
Отправить резюме