BOSCH представляє аналітику для рітейлу - In-Store Analytics

31
липня 2017 новинка
Bosch випускає рішення відеоаналітики для роздрібних магазинів.

Bosch випускає рішення відеоаналітики для роздрібних магазинів - Romsat.ua

Видеоаналітика BOSCH In-Store Analytics

Bosch Security Systems представляє рішення In-Store Analytics, за допомогою якого магазини роздрібної торгівлі зможуть отримувати цінні відомості про пересування покупців у магазині, оптимізуючи операційну діяльність залучати клієнтів і збільшувати продажі.

Камери з технологією Intelligent Video Analytics

Як частина цього рішення, встановлюються панорамні камери Bosch, що забезпечують повний огляд торгового залу. Для створення позиційних даних про переміщення відвідувачів в камерах використовується вбудована технологія Intelligent Video Analytics

Потім ці дані відправляються безпосередньо в хмару для подальшої обробки, при цьому відеопотоки не покидають об'єкт роздрібної торгівлі. При цьому забезпечується конфіденційність покупців. На відміну від багатьох систем, яким для попередньої обробки відеопотоків потрібні ПК на об'єкті, що обмежує продуктивність системи всього декількома камерами на об'єкт, рішення Bosch легко масштабується і може використовуватися навіть в найбільших роздрібних магазинах із великою кількістю камер, а також у великих торгових мережах.

Відео о BOSCH In-Store Analytics


Відео: Продакт менеджер In-Store Analytics Сабіна відповідає на 6 базових питань.

Хмарні технології

В хмарі позиційні дані перетворюються в кількісні результати і візуальні звіти, які надаються клієнту у вигляді налаштованих веб-інтерфейсів для мерчендайзерів та операційних менеджерів.

Інформация для мерчендайзерів

Мерчендайзерам In-Store Analytics надає відомості про поведінку покупців і дозволяє приймати більш інформовані рішення. Продажі роздрібної продукції часто залежать від розташування товарів у магазині та від того, на якому етапі огляду торгового залу покупці бачать товар. 

In-Store Analytics надає мерчендайзерам інструмент візуалізації переміщення в магазині, включаючи аналіз потоку покупців, що дозволяє визначити, переміщаються покупці по магазину так, як передбачено. Це рішення дозволяє дізнатися, куди йдуть покупці, де вони зупиняються і детально вивчають товар, а також надає показники ефективності, такі як час огляду і популярність товарів, на основі фактичної кількості покупців і їх поведінки у вітрини. Завдяки цьому мерчендайзери можуть оцінити ефективність кожної вітрини в магазині та отримати інформацію, необхідну для залучення клієнтів, збільшення продажів і прибутку.

«Рішення In-Store Analytics було розроблено на основі відгуків представників роздрібної торгівлі, які звернули особливу увагу на практичну цінність зібраних даних», - розповідає Кріс Ларцінезе (Chris Larcinese), регіональний менеджер з маркетингу, Bosch Security Systems.

Чудовий анонс довгоочікуваної аналітики для роздрібних мереж від Bosch!



ROMSAT – офіційний дистриб'ютор Bosch в Україні.

Теги: bosch