Вакансії

Наша найбільша гордість — люди, які з нами працюють. Ми зібрали команду висококваліфікованих фахівців, інтелектуальний потенціал яких дозволяє запропонувати Замовникам комплексні рішення будь-якої складності. Спеціалісти РОМСАТ мають значний досвід у створенні різноманітних систем доставки контенту, моніторингу та управління мережами зв’язку, а також спеціалізованих вимірювальних комплексів. Ми використовуємо тільки найсучасніші перспективні розробки та дослідження у галузі телекомунікаційних та інформаційних технологій.

Наші фахівці щорічно приймають участь у провідних міжнародних спеціалізованих виставках та конференціях, присвяченим новітнім технологіям світового ринку. Це дозволяє нам ширше дивитися на світ сучасних технологій, а нашим Клієнтам — отримати не просто технічні можливості, а найкращі інструменти для вирішення своїх завдань.


Актуальні вакансії

Вимоги:
  • Знання і вміння ефективно використовувати різні техніки активних продажів.
  • Успішний досвід роботи менеджера по продажах не менше 1 року в корпоративному секторі, готовність показати результат.
  • Досвід роботи з державними тендерами, наявність живої клієнтської бази в даному сегменті.
  • Досвід роботи з тендерною документацією.
  • Вміння проводити переговори на високому рівні.
  • Вміння досягати поставлені цілі. Бажання розвиватися разом з компанією.
  • Здатність самостійно працювати з клієнтами.
  • Комунікабельність, активна життєва позиція, оптимізм, чесність, орієнтація на результат, ініціативність.

Професійні навички:
  • Досвід продажів IT або телекомунікаційного обладнання, обладнання систем безпеки.
  • Наявність досвіду успішних особистих продажів, бажання і здатність ділитися досвідом з колегами.
  • Здатність до швидкого вивчення та освоєння нових продуктів.
  • Бажання і здатність знаходити рішення.

 Функціональні обов'язки:
  • Виконання особистого плану продажів, дотримання ділових принципів Компанії, розвиток відносин з партнерами.
  • Робота з великими корпоративними клієнтами, залучення нових клієнтів.
  • Супровід клієнта на всіх етапах проекту.
  • Підготовка договорів, організація їх підписання та закриття угод.
  • Участь у виставках, конференціях.

Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування, стабільну та високу заробітну плату.
  • Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00. 
  • Навчання і розвиток.
  • Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».

В резюме, обов'язково вкажіть Ваші фінансові очікування.
Будь ласка, зверніть увагу, що відправляючи резюме на електронну адресу? Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних.

ВИМОГИ:

  • Освіта вища \ студенти старших курсів технічних спеціальностей.
  • Англійська не нижче upper intermediate.
  • Навики адміністрування Windows, Linux (Debian, Rad Hat).
  • Знання мережевих технологій, СУБД (MySQL).
  • Навики діагностики, аналізу, написання звітів.
  • Відповідальність, пунктуальність.
  • Комунікабельність: вміння слухати, етика спілкування.
  • Готовність до постійного самонавчання.

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Тестування обладнання та програмного забезпечення.
  • Підготовка технічної документації.
  • Підготовка та погодження технічних рішень.
  • Інтеграція апаратних та програмних засобів.
  • Проведення демонстрацій роботи.
  • Встановлення системного та прикладного програмного забезпечення.
  • Підготовка мережевої інфраструктури.
  • Налаштування обладнання та програмного забезпечення.
  • Тестування роботи, відмовостійкості та безпеки системи.
  • Технічна підтримка.
  • Координація взаємодії з технічними службами виробника.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату.
  • Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00.
  • Навчання і розвиток.
  • Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».

Вимоги:

  • Гарна фізична форма.
  • Відсутність судимості.
  • Порядність та відсутність шкідливих звичок.
  • досвід роботи вантажником-комплектувальником буде перевагою.
Обов'язки: 
  • Завантаження та розвантаження машин.
  • Переміщення вантажу по складу.
  • Збірка і комплектація товару згідно з накладними.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування,
  • Стабільну заробітну платню;
  • Графік работы пн-пт с 9:00 до 18:00;
  • Склад поруч з метро «Нивки» та «Святошин».


Основне завдання:
  • наповнення корпоративних сайтів: romsat.ua та b2b.romsat.ua:
    • заповнення карток товарів (фото - буде перевагою);
    • написання новин та акцій;
    • заведення нових користувачів;
    • створення фільтрів у каталозітоварів;

  • робота з 1С (товарний каталог);
  • співпраця із колегами по загальним питанням маркетингу;
Необхідні навички:
  • робота з CMS (Bitrix, Drupal);
  • знання html та CSS; 
  • англійська мова (базовий рівень);
  • основи дизайну: Adobe Photoshop, Illustrator. 
Що ми пропонуємо:
  • офіційне працевлаштування, стабільну заробітну плату; 
  • навчання та розвиток професійних навиків; 
  • графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00; 
  • сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко»/«Житомирська»; 
  • корпоративні заходи; 
  • медичне страхування або абонемент в спортклуб.

 Вимоги:
  • Освіта вища технічна;
  • Успішний досвід на аналогічній посаді, посаді категорійного менеджера/бренд-менеджера від 1 року;
  • Англійський на рівні не нижче upper intermediate;
  • Навички створення і проведення презентацій;
  • Досвід участі в профільних виставках буде перевагою;
  • Практичні знання в області маркетингу буде перевагою;
  • Активна життєва позиція, аналітичне мислення, уміння працювати у багатозадачному режимі, хороші комунікативні навички.
 Обов'язки:
  • Підтримка продуктів по закріпленому напряму, взаємодія з виробником, організація тестування устаткування;
  • Підготовка рішень, специфікацій і комерційних пропозицій;
  • Інформаційне наповнення сайту компанії і інших WEB ресурсів;
  • Аналіз ринку. Вивчення, розробка і застосування різних схем, методів і технологій продажів для просування устаткування;
  • Ініціація активностей на підставі аналізу ринку, тенденцій, конкурентного середовища, зовнішніх і внутрішніх чинників;
  • Забезпечення дотримання маркетингових вимог співробітниками компанії і підрядниками для виконання маркетингових цілей по продукту.
 Ми пропонуємо:
  • Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату, гідну професіонала;
  • Роботу в компанії шанобливим ставленням до співробітників;
  • Абонемент до спортзалу з басейном або медичне страхування;
  • Навчання та розвиток;
  • Графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00;
  • Можливість кар'єрного і професійного зростання;
  • Сучасний затишний офіс поряд з метро "Академмістечко" і "Житомирська".

Бажаєте працювати в нашій компанії?
Заповніть просту анкету.