Вакансії

Наша найбільша гордість — люди, які з нами працюють. Ми зібрали команду висококваліфікованих фахівців, інтелектуальний потенціал яких дозволяє запропонувати Замовникам комплексні рішення будь-якої складності. Спеціалісти РОМСАТ мають значний досвід у створенні різноманітних систем доставки контенту, моніторингу та управління мережами зв’язку, а також спеціалізованих вимірювальних комплексів. Ми використовуємо тільки найсучасніші перспективні розробки та дослідження у галузі телекомунікаційних та інформаційних технологій.

Наші фахівці щорічно приймають участь у провідних міжнародних спеціалізованих виставках та конференціях, присвяченим новітнім технологіям світового ринку. Це дозволяє нам ширше дивитися на світ сучасних технологій, а нашим Клієнтам — отримати не просто технічні можливості, а найкращі інструменти для вирішення своїх завдань.


Актуальні вакансії

Вимоги:
  • Знання і вміння ефективно використовувати різні техніки активних продажів.
  • Успішний досвід роботи менеджера по продажах не менше 1 року в корпоративному секторі, готовність показати результат.
  • Досвід роботи з державними тендерами, наявність живої клієнтської бази в даному сегменті.
  • Досвід роботи з тендерною документацією.
  • Вміння проводити переговори на високому рівні.
  • Вміння досягати поставлені цілі. Бажання розвиватися разом з компанією.
  • Здатність самостійно працювати з клієнтами.
  • Комунікабельність, активна життєва позиція, оптимізм, чесність, орієнтація на результат, ініціативність.

Професійні навички:
  • Досвід продажів IT або телекомунікаційного обладнання, обладнання систем безпеки.
  • Наявність досвіду успішних особистих продажів, бажання і здатність ділитися досвідом з колегами.
  • Здатність до швидкого вивчення та освоєння нових продуктів.
  • Бажання і здатність знаходити рішення.

 Функціональні обов'язки:
  • Виконання особистого плану продажів, дотримання ділових принципів Компанії, розвиток відносин з партнерами.
  • Робота з великими корпоративними клієнтами, залучення нових клієнтів.
  • Супровід клієнта на всіх етапах проекту.
  • Підготовка договорів, організація їх підписання та закриття угод.
  • Участь у виставках, конференціях.

Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування, стабільну та високу заробітну плату.
  • Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00. 
  • Навчання і розвиток.
  • Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».

В резюме, обов'язково вкажіть Ваші фінансові очікування.
Будь ласка, зверніть увагу, що відправляючи резюме на електронну адресу? Ви даєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних.

Обов'язки:
 
  • Аналіз ринку, оцінка основних тенденцій та можливостей для розвитку компанії.
  • Розробка концепції та бізнес-планів по впровадженню продуктів/нових напрямків бізнесу.
  • Координація проектів. Забезпечення якості продуктів. Управління життєвим циклом впроваджених проектів.
  • Розробка маркетингового плану просування і організація його виконання.
  • Організація сервісного обслуговування та технічної підтримки продуктів.
  • Проведення навчання менеджерів та клієнтів, презентацій та демонстрацій.
  • Контроль бюджету проекту, доходності продуктів.
 Вимоги:
  • Освіта вища.
  •  Досвід управління проектами.
  • Англійська не нижче upper intermediate.
  • Гарні аналітичні навички, уважність до деталей, здатність чітко та стисло формулювати висновки та рекомендації на основі великих обсягів інформації.
  • Стратегічне мислення, системний підхід в роботі, стресостійкість, вміння працювати самостійно та у команді.
  • Здатність самостійно визначати пріоритети серед великої кількості завдань, ефективно планувати власний робочий час та контролювати строки виконання робочих завдань.
  • Гарні комунікаційні навички для підтримки ефективних та професійних стосунків із партнерами.
  • Відповідальність, пунктуальність.
  • Комунікабельність: вміння слухати, етика спілкування.

 Ми пропонуємо:
 Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату.
 Роботу в компанії з зацікавленим керівництвом і шанобливим ставленням до співробітників.
Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00;
 Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».

Обов'язки:
  • Розміщення замовлення постачальнику;
  • Підготовка пакету експортно-імпортних документів, дозвільних документів для митного оформлення вантажів;
  • Комунікація з іноземними партнерами, пов'язана з ланцюгами поставок;
  • Підготовка пакету експортно-імпортних документів, дозвільних документів для митного оформлення вантажів;
  • Організація повного комплексу логістичних поставок: контейнерні перевезення, збірні вантажі, автодоставка, авіадоставка;
  • Написання та обробка рекламацій.
 Вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи в ЗЕД від 1 року - обов'язковий.
  • Вища повна освіта (спеціаліст, магістр): ЗЕД / економічна / технічна).
  • Знання INCOTERMS.
  • Практичний досвід роботи з 1С-8 (бажано).
  • Комунікабельність.
  • Рівень англійської не нижче - Upper intermediate.
  • Знання документообігу всіх видів транспортування.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату.
  • Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00;Роботу в компанії з зацікавленим керівництвом і шанобливим ставленням до співробітників.
  • Навчання і розвиток.
  • Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».

ВИМОГИ:

  • Освіта вища \ студенти старших курсів технічних спеціальностей.
  • Англійська не нижче upper intermediate.
  • Навики адміністрування Windows, Linux (Debian, Rad Hat).
  • Знання мережевих технологій, СУБД (MySQL).
  • Навики діагностики, аналізу, написання звітів.
  • Відповідальність, пунктуальність.
  • Комунікабельність: вміння слухати, етика спілкування.
  • Готовність до постійного самонавчання.

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Тестування обладнання та програмного забезпечення.
  • Підготовка технічної документації.
  • Підготовка та погодження технічних рішень.
  • Інтеграція апаратних та програмних засобів.
  • Проведення демонстрацій роботи.
  • Встановлення системного та прикладного програмного забезпечення.
  • Підготовка мережевої інфраструктури.
  • Налаштування обладнання та програмного забезпечення.
  • Тестування роботи, відмовостійкості та безпеки системи.
  • Технічна підтримка.
  • Координація взаємодії з технічними службами виробника.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • Офіційне оформлення, стабільну заробітну плату.
  • Графік роботи пн-пт з 9:00 до 18:00.
  • Навчання і розвиток.
  • Сучасний затишний офіс поруч з метро «Академмістечко» і «Житомирська».

Вимоги:

  • Гарна фізична форма.
  • Відсутність судимості.
  • Порядність та відсутність шкідливих звичок.
  • досвід роботи вантажником-комплектувальником буде перевагою.
Обов'язки: 
  • Завантаження та розвантаження машин.
  • Переміщення вантажу по складу.
  • Збірка і комплектація товару згідно з накладними.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування,
  • Стабільну заробітну платню;
  • Графік работы пн-пт с 9:00 до 18:00;
  • Склад поруч з метро «Нивки» та «Святошин».


Бажаєте працювати в нашій компанії?
Заповніть просту анкету.