Бажаєте працювати в нашій компанії? Заповніть просту анкету.
Наша найбільша гордість — люди, які з нами працюють. Ми зібрали команду висококваліфікованих фахівців, інтелектуальний потенціал яких дозволяє запропонувати Замовникам комплексні рішення будь-якої складності. Спеціалісти РОМСАТ мають значний досвід у створенні різноманітних систем доставки контенту, моніторингу та управління мережами зв’язку, а також спеціалізованих вимірювальних комплексів. Ми використовуємо тільки найсучасніші перспективні розробки та дослідження у галузі телекомунікаційних та інформаційних технологій.
Наші фахівці щорічно приймають участь у провідних міжнародних спеціалізованих виставках та конференціях, присвяченим новітнім технологіям світового ринку. Це дозволяє нам ширше дивитися на світ сучасних технологій, а нашим Клієнтам — отримати не просто технічні можливості, а найкращі інструменти для вирішення своїх завдань.
Актуальні вакансії
Продакт-менеджер
ROMSAT спеціалізується на багатопрофільної дистрибуції телекомунікаційного, систем оповіщення та безпеки, а також телевізійного обладнання провідних світових брендів на території України.
Запрошуємо Вас приєднатися до нашої команди на позиції Продакт-менеджера
Вимоги:
Освіта вища технічна;
Успішний досвід на аналогічній посаді, інженера/бренд-менеджера від 1 року;
Англійський на рівні не нижче upper intermediate;
Навички створення і проведення презентацій;
Досвід участі в профільних виставках буде перевагою;
Практичні знання в області маркетингу буде перевагою;
Активна життєва позиція, аналітичне мислення, уміння працювати у багатозадачному режимі, хороші комунікативні навички.
Обов’язки:
Підтримка продуктів по закріпленому напряму, взаємодія з виробником, організація тестування устаткування;
Підготовка рішень, специфікацій і комерційних пропозицій;
Інформаційне наповнення сайту компанії і інших WEB ресурсів;
Аналіз ринку. Вивчення, розробка і застосування різних схем, методів і технологій продажів для просування устаткування;
Ініціація активностей на підставі аналізу ринку, тенденцій, конкурентного середовища, зовнішніх і внутрішніх чинників;
Забезпечення дотримання маркетингових вимог співробітниками компанії і підрядниками для виконання маркетингових цілей по продукту.