Як частина цього рішення, встановлюються панорамні камери Bosch, що забезпечують повний огляд торгового залу. Для створення позиційних даних про переміщення відвідувачів в камерах використовується вбудована технологія Intelligent Video Analytics.
Потім ці дані відправляються безпосередньо в хмару для подальшої обробки, при цьому відеопотоки не покидають об'єкт роздрібної торгівлі. При цьому забезпечується конфіденційність покупців. На відміну від багатьох систем, яким для попередньої обробки відеопотоків потрібні ПК на об'єкті, що обмежує продуктивність системи всього декількома камерами на об'єкт, рішення Bosch легко масштабується і може використовуватися навіть в найбільших роздрібних магазинах із великою кількістю камер, а також у великих торгових мережах.
Мерчендайзерам In-Store Analytics надає відомості про поведінку покупців і дозволяє приймати більш інформовані рішення. Продажі роздрібної продукції часто залежать від розташування товарів у магазині та від того, на якому етапі огляду торгового залу покупці бачать товар.
In-Store Analytics надає мерчендайзерам інструмент візуалізації переміщення в магазині, включаючи аналіз потоку покупців, що дозволяє визначити, переміщаються покупці по магазину так, як передбачено. Це рішення дозволяє дізнатися, куди йдуть покупці, де вони зупиняються і детально вивчають товар, а також надає показники ефективності, такі як час огляду і популярність товарів, на основі фактичної кількості покупців і їх поведінки у вітрини. Завдяки цьому мерчендайзери можуть оцінити ефективність кожної вітрини в магазині та отримати інформацію, необхідну для залучення клієнтів, збільшення продажів і прибутку.
Чудовий анонс довгоочікуваної аналітики для роздрібних мереж від Bosch!«Рішення In-Store Analytics було розроблено на основі відгуків представників роздрібної торгівлі, які звернули особливу увагу на практичну цінність зібраних даних», - розповідає Кріс Ларцінезе (Chris Larcinese), регіональний менеджер з маркетингу, Bosch Security Systems.