Сьогодні, 17 червня, компанія РОМСАТ святкує свій ювілей - двадцять років на ринку України.
Рівно двадцять років тому була зареєстрована компанія "РОМСАТ". Молоді хлопці, випускники київських технічних ВУЗів, засукавши рукава взялися за освоєння преміум сегмента - супутникового телебачення. Спочатку велася розробка (ЧОГО?), А вже після налагоджений процес виробництва супутникових тюнерів для українського динамічного ринку. З цього моменту бере початок історія науково-виробничої компанії РОМСАТ.
У 1994 році "Супутник" вважався не просто новим перспективним напрямком, який надалі кардинально змінить всю індустрію ТБ, це був швидкозростаючий сегмент телебачення преміум-класу.
За двадцять років вдалося пройти тернистий шлях від невеликого колективу однодумців до команди професіоналів зі штатом понад 150 осіб. Своїм зростанням РОМСАТ зобов'язаний успішної стратегії розвитку, яка багато в чому залежить від зваженої диверсифікації бізнесу та постійного пошуку нових напрямів. Так, за час існування, нам вдалося змістити вектор діяльності від поставок супутникового обладнання до багатопрофільної проектної дистрибуції.
Компетенції - вирішальний фактор при виборі партнера
За минулі два десятки років ми стали свідками зародження десятка технологій, що змінили наш світ, нашу країну. Спочатку супутникове телебачення здавалося нам найвищою точкою прогресу, участь у якому підтримувалося нашою компанією. Пізніше діапазон розширився до побудови телевізійних і комунікаційних мереж, розширення спектра послуг на операторських мережах, прийшов інтернет, "цифра". На базі одних технологій почали з'являтися інші - суміжні. Користувачі перейшли межі вузької спеціалізації, потрапивши в загальний потік споживачів.
До свого ювілею РОМСАТ зібрав потужну колекцію компетенцій. Більше ста партнерських контрактів з світовими виробниками всілякого обладнання для телебачення, телекомунікацій, систем безпеки, озвучування. Поставки кабельної продукції, вимірювальної техніки, споживчої електроніки та інфраструктурних рішень, включаючи власні напрацювання. Ми постійно перебуваємо в пошуку нових ідей і прихованих можливостей, надаючи клієнтам сучасні інструменти для бізнесу.
Експансія по-українськи
Період становлення компанії в Україні зайняв близько 17 років після чого було прийнято рішення виходу на нові ринки. Так, за останні три роки, РОМСАТ розширив горизонти своєї присутності, вийшовши на ринки Грузії, Болгарії та Азербайджану. На сьогоднішній день експансія триває. Нам є, що запропонувати нашим зарубіжним партнерам.
Торгова марка ROMSAT - технології майбутнього
Маючи у своєму арсеналі найсильнішу технологічну базу, наша компанія вийшла на новий етап розвитку. Ми створили і продовжуємо розширювати лінійку абонентського телевізійного обладнання, яка максимально відповідає сучасним споживчим запитам.
За останні кілька років ми вивели на український ринок ряд продуктів під ТМ ROMSAT, таких як: цифрові ефірні тюнери DVB-T2 Romsat.
Наш бренд присутній на всій території України, у всіх великих мережах побутової техніки та електроніки. Наші завдання дуже прості - надати пересічному українцеві якісний сучасний продукт за народною ціною. Іншими словами, ми робимо популярні технології доступнішими, незалежно від розміру населеного пункту. Будь-то місто мільйонник або невелике село.
Компанія з людським обличчям
За двадцять років РОМСАТ пережив багато потрясінь, політичних та економічних криз, технологічних переворотів. Весь цей час наша компанія вітала всілякі соціальні програми і продовжує це робити, незважаючи ні на що. Робочі місця, благодійність, дитячі будинки та медичні установи, довкілля та здоровий спосіб життя - це невід'ємні атрибути сучасного РОМСАТ. Нам не соромно дивитися в очі нашим дітям. Двадцять років - це тільки початок!
З Днем народження, РОМСАТ!