Система призначена для інформування людей про надзвичайні ситуації, трансляції сигналів тривоги та оповіщення, інформаційних повідомлень різного характеру. Забезпечує зв’язок з черговим або зі службами порятунку. Також, може використовуватись для трансляції інформації комерційного чи розважального характеру.
Для трансляції повідомлень, аудіо контенту та управління терміналами використовується локальна мережа. Роботою системи в цілому управляє комп’ютер (ОС Windows) з установленим спеціалізованим ПЗ. Керуючий комп’ютер (сервер) є головним й обов’язковим елементом системи. Сервер відповідає за реєстрацію пристроїв, реєстрацію абонентів, за маршрутизацію дзвінків, за роботу автоматичних сценаріїв, трансляції за розкладом, моніторинг стану пристроїв, управління пріоритетами завдань, ведення журналу подій. Завдяки використанню IP протоколу, активні пристрої можуть знаходитись територіально в різних місцях, чи навіть у різних населених пунктах які об’єднані в єдину ІР мережу, що адмініструється.
Виконавчі пристрої системи це підсилювачі потужності з мережевим адаптером, або активні гучномовці різного виконання з мережевим адаптером. Підсилювач приймає інформацію з мережі від сервера, декодує її, підсилює аудіо сигнал і транслює через підключені гучномовці. Аналогічно працюють активні мережеві гучномовці. Трансляція попередньо записаних повідомлень може відбуватись автоматично за розкладом, або активуватись оператором системи.
Пристрої являють собою мікрофонний пульт з сенсорним екраном для набору номеру, та мережевим адаптером. Станції використовуються операторами системи для голосових повідомлень, або зв’язку з інтерком терміналами чи відповіді на дзвінок. За допомогою поля набору номеру на сенсорному екрані, оператор вводить номер пристрою (наприклад підсилювача) на який він хоче адресувати повідомлення.
Це пристрої для зв’язку з оператором, чи виклику спеціальних служб. Мають мережевий адаптер, вбудований мікрофон і динамік, кнопку виклику, можуть мати додаткову кнопку тривоги, та вбудований підсилювач для підключення зовнішнього гучномовця. При натисканні кнопки виклику, інтерком термінал дзвонить на заданий фіксований номер. Номер дозвону програмується на сервері. Інтерком термінал, також має свій номер і на нього можна подзвонити, наприклад зі станції виклику. Такі інтерком термінали призначені, в першу чергу, для термінового виклику допомоги.
Для взаємодії зі сторонніми системами, наприклад спрацювання сигналізації, використовується додаткове обладнання – інтерфейс реле (сухі контакти). Це дає можливість відтворювати попередньо записане повідомлення при отриманні сигналу від сторонніх систем.
В якості основної операційної платформи використовується операційна система сімейства Windows. Це забезпечує відкритість системи загального мовлення та сповіщення, простоти її розширення і розвитку, оновлень, надійної мережевої підтримки, високої безпеки, надійної сумісності та легкості налаштування й користування.
Надійність роботи. Система має механізм резервного копіювання, який забезпечує відновлення налаштувань, якщо основний сервер виходить з ладу.
Налаштування рівня доступу користувачів. Доступ користувачів за особистим паролем.
Налаштування рівня пріоритету завдань.
Відображення на електронному плані будівлі, чи місцевості терміналу та його стан в реальному часі.
Низька пропускна здатність. Для роботи системи необхідна мінімальна пропускна здатність 0,1 Мбіт/с для кожного каналу (терміналу).
Єдине управління всіма аудіо терміналами в системі, включаючи пейджингові мікрофони, інтерком термінали, термінали мовлення та інтерфейс реле.
Кількість кінцевих мережевих пристроїв, якими може керувати ПЗ не лімітовано. Обмеження в кількості кінцевих мережевих пристроїв залежать від налаштувань локальної мережі.
Система підтримує роботу з зовнішніми аналоговими аудіо каналами. Пристрій кодування приймає зовнішні аудіо сигнали та транслює їх у мережу. Закодований сигнал може відтворюватись на мережевих аудіо терміналах за розкладом чи вмикатись оператором.
Стратегія управління гучністю. Унікальна функція для подібних систем.
Функція голосового мовлення. Трансляція попередньо записаних повідомлень за розкладом чи за подією. Підтримка інтерком терміналів з дуплексним зв’язком.
Всього товарів: 4